Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
13-05-10, 11:49 #15
Sv: Jeg er ikke bange for at tage thyroid.
Dette er virkelig en trist historie... En mislykket behandling i 16 år

Herregud, for noen lidelser du har vært i gjennom n`Finn.. Jeg har nesten ikke ord for hvilke adjektiver jeg har lyst til å sette foran de legene som har behandlet deg. Fy!!!:evil:
Det er virkelig godt å se at du har fått tilbake noe av det som du mistet.... Jeg ønsker deg virkelig alt godt, og det sier ganske mye om din personlighet at du bruker tid til å hjelpe andre som lider... Du er virkelig en HELT i ditt eget og i andres liv n`Finn.
Ingenting annet.
Håper barna dine (og barnebarna ?) vet hva du bidrar med for andre og hvorfor ting ble som de ble når du var så syk.
Nielsigne: Du skal vite at jeg tenker på deg, og jeg håper inderlig at du snart får medisinene dine.
Jeg er sikker på at du gjør alt det som er i din makt for både barna dine og mannen din. 
Jeanette
Lignende tråder
-
Hvem er bange for Thyroid?
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 31-03-10, 17:22 -
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Hvorfor kan de ikke lage Thyroid selv i Norge?
Av cathrin i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 6Siste melding: 18-11-09, 21:43 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker