Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
På ERFA sine sider kan man stemme over om man merket forskjell når man gikk fra syntet til tyroid.
Sist jeg så etter var det 2% som ikke gjorde det, og du kan jo være blant dem.
I min situasjon den gang - ville jeg helt brenn sikkert forsøkt tyroid om tallne var motsatt - altså hvis bare 2% av de som forsøkte det ble bedre.
Så jævlig hadde jeg det.
I tillegg var det for sent. Mange år for sent.
Mine barn hadde fortjent bedre.......

Så glemmer jeg helt å skrive om det jeg jo skulle skrive om.
Da jeg begynnte var jeg livredd. Jeg hadde stor tro på legene, tross en mislykket behandling som hadde vart i 16år.
De fortalte meg alle slags røverhistorier, men jeg tok mot til meg og begynnte med Armour.
Jeg var innlagt på sykehus, Levaxinbruken hadde ført til en tykktarmsbetennelse. En forlengelse av alle de mavesmerter jeg hadde hatt, og som "ingen hadde funnet ut av".
Jeg tok ikke med Levaxinboksen på sykehuset og jeg startet med meeeget små doser på sykehuset.
Hvis jeg døde, så var jeg jo på et sykehus.......
Dette er virkelig en trist historie... En mislykket behandling i 16 år
Herregud, for noen lidelser du har vært i gjennom n`Finn.. Jeg har nesten ikke ord for hvilke adjektiver jeg har lyst til å sette foran de legene som har behandlet deg. Fy!!!:evil:
Det er virkelig godt å se at du har fått tilbake noe av det som du mistet.... Jeg ønsker deg virkelig alt godt, og det sier ganske mye om din personlighet at du bruker tid til å hjelpe andre som lider... Du er virkelig en HELT i ditt eget og i andres liv n`Finn.
Ingenting annet. Håper barna dine (og barnebarna ?) vet hva du bidrar med for andre og hvorfor ting ble som de ble når du var så syk.

Nielsigne: Du skal vite at jeg tenker på deg, og jeg håper inderlig at du snart får medisinene dine. Jeg er sikker på at du gjør alt det som er i din makt for både barna dine og mannen din.

Jeanette