Viser søkeresultater 21 til 27 av 27
-
12-05-10, 23:39 #21
Sv: Er T3 doser opp i 20 µg pr dag galskap??
Jeg så i en annen tråd at overlege Louise Koren Dahlls svar på mail til Siven var lagt inn -
den kan jo være i denne tråden også. Den er super -
- jeg har med stort hell benyttet den mailen vs min fastlege
Her er litt mer fra Nora - vedr Balderklinikken:
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
13-05-10, 12:01 #22
Flott!
Takk Kevlin! 
En hestehandel med endokrinologene ja....
Jaja... Blir ikke lenge på Balder jeg, hvis det er slik de styrer butikken.
Jeanette
-
13-05-10, 18:02 #23
Hei

Ja, utgangspunktet for Balder er at TSH ikke skal være på null. Og at Thyroid skal kombineres med Levaxin er også målet. Men ikke alle legene på Balder følger dette slavisk. Det finnes leger der som godtar å dosere etter T3 og T4 (fritt).
For øvrig forsvant min TSH den gangen jeg startet med Lio. (Og siden har jeg ikke sett den.
)
-
13-05-10, 18:13 #24
Samme her - og siden har ingen sett den - og ingen savnet den.
Ikke engang legen min savner den.
"Syns du ser litt tufs ut idag jeg Finn" - kan jeg ta noen stoffskifteprøver ?
Jepp - bare kryss av i vilden sky sa jeg.
TSH var det ikke kryssa av for
Og fT4 var jo innen sitt vide spekter, og i sin vante tralt var fT3 over.
Tja, sa han - jeg kan jo ikke annet enn si at om du trur det er noe her, så får du prøve deg litt opp og ned.
Men jeg var bare sjuk, og er det enda - ettervirkninger etter influensaen i høst sitter i enda.
- det var bare for å skryte litt av hvordan legen min er blitt dette da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-05-10, 19:20 #25
Godt å høre,dette er som musikk i mine ører.

Dette med TSH skal de hvertfall konfronteres med som en undring fra min side, hvis jeg kommer fram til at jeg må øke på med Thyroid.
n`Finn: Høres ut som du har oppdratt legen din meget bra.
hehe.. Det med TSH og ft3 skal jeg ta med meg videre.
Jeanette
-
13-05-10, 21:25 #26
Vel - det kan jeg ikke ta æren for da - må nok gi ham æren for å ha den nødvendige innsikt en lege bør ha.
Det skal sies at han ikke ville gi meg Armour da jeg spurte, men han så jo hvor bra jeg ble og justerte nok sitt syn etter dette.
Egentlig syns jeg : Skulle bare mangle, men sånn er ikke verden ser jeg .....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-05-10, 21:53 #27
Tusen takk for det. Faktisk fungerte det på legen min også. (ikke balder) Så h*n er nå i tenkeboksen for å ta over fra Balder. Må vite at jeg er sikret medisiner hvis jeg kutter ut Balder. Det er faktisk noe dritt at man skal være nødt til å bekymret seg for slikt. Det virket faktisk som h*n hadde lest det som sto her i brevet fra Aker, når jeg refererte hva jeg hadde lest.
Jeg har også blitt kalt kverulant, og kan nok sikkert være det i mange sammhenger også
Jeg synes ikke du skal føle deg avvepna (hvis jeg kan få lov til å si det) Prøv å ta det som et tegn på at du er sterk! Da føler nok legen at han har blitt stilt "mot veggen" og har fått noe å tenke på. Vår jobb er å gi legen jobb. Husk at de ofte har lønninger i millionklassen, og det er det jammen på tide at de starter å finne løsninger som hjelper oss!
(litt ot: Men formen er stigene, alle muskelsmertene som jeg var redd var symptom på for høyt/for lavt (etter som hvordan man ser det
) var symptomer på halsbetennelse og streptokokker. )
Si ifra hvordan det går!10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44 -
Dele Armour i tre doser?
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 01-10-06, 11:51

Svar med sitat
Andrè Bjerke.
For 

Bokmerker