Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
12-05-10, 19:06 #15
Sv: Er T3 doser opp i 20 µg pr dag galskap??
Dette er som en blåkopi av min siste time på samme sted. Nedtur å høre på TSH-praten. Så jeg har satt neste legetime på vent, betaler ikke 800.- for å høre at jeg er hyper når jeg føler meg hypo. 120 mg var det jeg også skulle ta, nå tar jeg mer og formen er ihvertfall ikke verre. Jeg fikk også høre dette med at man ble "vrak" etterhvert, og det gjaldt også ting som Ashgawanda og andre lignende ting. Da kunne man kvikne til for så å bli mye verre.
Jeg sa bare javel. Og gjør som jeg vil. Jeg har nemlig bestemt meg for å leve nå når jeg lever, og så får jeg dø når jeg dør. Jeg nekter å måtte gå rundt i ørska med smerter resten av livet bare fordi en lege skal ha et akseptabelt tall på blokka si.
Jeg merker lite til hjertet mitt. Heller ikke når jeg tok liothyronin. Jeg tok 40 mkr daglig, så jeg kan ikke skjønne at 20 mkr er galskap.
Håper flere skriver sine erferinger i henhold til at man blir "vrak" etthvert? Er det noen som har blitt det?10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44 -
Dele Armour i tre doser?
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 01-10-06, 11:51

Svar med sitat
Bokmerker