Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Litt optimisme og lærdom
Hybrid View
-
12-05-10, 17:51 #1
Sv: Litt optimisme og lærdom
Hei Finn,
Slik jeg opplever det, foretrekker jeg absolutt å være litt overmedisinert framfor å være lav. Og tror som deg at det kan sette i gang prosesser.
Selv har jeg sålangt grei erfaring med Levaxin, men kommer til å skifte den dagen det ikke fungerer. Kjenner som tidligere nevnt flere som lever gode liv på levaxin. De er symptomfrie helt til jeg begynner å spørre dem ut. - Har du melkeallergi? - Kviser? - Fingre som dovner. Så de fleste har noen symtomer har de uten å være klar over det.
Men på den andre siden tror jeg at det kanskjer er greit å ikke være for fokusert på sin egen sykdom.
Trist å høre at du ikke har kommet deg etter svineinfluensaen.
Jeg har funnet en bra medisin mot smertene i brystet og i tykktarmsområdet. I hvert fall fungerer det for meg. I korte trekk dreier det seg om øvelser, som løsner på spenningene inne i kroppen. Og de har vi mange av.
Det hele er litt for omfattende til å ta det på nettet - men send meg en mail så kan jeg kontakte deg. Siden vi har mange av de samme symptomene tror jeg nok du kan ha god nytte av de.
m
-
12-05-10, 18:23 #2
Sv: Litt optimisme og lærdom
jo, jeg tror jo også at den dosen man synes er best, er et kompromis mellom hva slsgs symptomer man aksepterer, og ikke nødvedigvis den dosen som skaper den mest ideelle biometri.
Dessuten mener jeg at det varierer. Jeg ble lei symptomer og endret dosen bare for å "velge" noen andre symptomer.
Så kan behandlermiljøet beklage seg så mye de bare vil.
Så er jeg også enig i at svaret på et spørsmål varierer med utrolig mye.
Min gamle mor har også hypothyreose, men har så mye respekt for leger at hun svarer høflig at hun ikke har problemer når legen spør. Uansett.
Det er jo en lege, og denne vet best......
Noen jeg kjenner er så kognitivt svekket av en mangefull behandling og oppfølgning at de svarer ja uansett.
De orker ikke si noe annet, det er for slitsomt.
Så vet jeg ikke om jeg har hatt svineinfluensa, og det er vel eventuellt ettervirkningene som sliter nå. Legen sier det er intercostale smerter : http://www.fysioterapeuten.no/xp/pub...rtikler/218207
Cataflame demper det noe, men jeg liker ikke å bruke dem.
Min medisin er trening.
Det er vondt i starten, men dempes mye mot slutten og i timene etter en tur.
Er ikke så flink med avspenningesøvelser, synes ikke de har noen effekt - jeg tar heller siste kilometeren med diverse rist og strekk.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker