Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Kortisol
Threaded View
-
11-05-10, 21:11 #5
Sv: Kortisol
Rikshospitalet i Oslo tok Kortisol prøve på meg klokken 15.00 uten og nøle.
Hvorfor tar sykehusene slike prøver midt på dagen (jeg var heller ikke fastende) hvis disse ikke gir riktig svar?
Er labfolkene like uvitene som legene, eller er det ingen som bryr seg? Jeg tenker at hvis de som tar blodprøver på f.eks labben på Rikshospitalet hadde riktig utdannelse så ville de jo ha kunnskap om hvornår man tar de forskjellige prøvene og eventuelt be pasienten komme til riktig tidspunkt på døgnet i stedenfor og kjøre "samlebåndsprinsippet". Det spiller jo liten rolle for de om jeg må komme fastende dagen etter for og ta en prøve.
Jeg tok samtidig ACTH, SHBG, + mange andre. det eneste jeg observerte var at den som tok blodprøven satte det ene glasset rett i is for at den skulle kjøles raskt.
-M-
Lignende tråder
-
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
senke skuldrene med kortisol på 715?
Av tor31 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-01-07, 15:00 -
Spørsmål om kortisol
Av sandra i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 30-11-06, 15:09 -
Serum Kortisol på 400
Av RIGG i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-09-06, 21:29

Svar med sitat
Bokmerker