Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
10-05-10, 16:36 #9
Sv: Jeg tror jeg blir gal her...
Vi har en liten treningstråd et annet sted på forumet - der jeg vel hevder at man ikke orker å trene hvis stoffskiftet er for lavt. Iallfall hvis man vil lytte til kroppens signaler etter en gangs forsøk.
Og sånn virker det på deg også ?
Trening virker best når den er lystbetont.
Syk eller ikke ?
Lavt stoffskifte går ut over cellene i kroppen. De fungerer ikke som de skal, og det skaper en eller annen form for sykdom, ett eller annet sted i kroppen.
En eller flere av kroppens funksjoner melder om feil ved å gi symptomer.
Lavt stoffskifte er en cellesykdom.
Et annet spørsmål er : Hva kan skape denne sykdommen ?
Jo - legene oppdager det de hevder er de fleste tilfellene ved å analysere blodprøver, og det er særlig autoimmune antistoffer som ødelegger kjertlens mulighet til å produsere stoffskiftehormoner som er lettest å oppdage med dagens teknikk, og syn på denne.
Og jeg vil påstå at legene ikke søker videre enn dette !
Hvis de skal det, blir de nødt til å tro pasientens forklaringer og på de symptomer de forklarer at de har.
De blir også nødt til å feilsøke på en annen måte enn de har lært for å finne medhold i pasientens klager.
Og det er vanskelig å nå gjennom med det.
Prøv å skriv på en lapp endel blodprøver som viser hvilken stoffskiftesituasjon kroppen din lever under - søk her på sekundære blodprøver .
Hvis flere av disse skulle helle mot lavt stoffskifte, kan du få medhold.
Husker jeg har svart på noen av dine innlegg tidligere, men ikke hvordan dine blodprøver etc. var. Kan du kort rekapitulere ?
Og ja, Trude, det går utover både humør og psyke. Det er et symptom på lavt stoffskifte det........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker