Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
10-05-10, 16:06 #8
Sv: Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Hallo, Nielsigne. Du skiftede jo fra syntetisk T4 til.... syntetisk T4. Thyroid er noget ganske andet og du kan derfor ikke drage paralleller mellem hverken virkninger eller bivirkninger.
Selv om din retorik er "nogenlunde" rummelig, er din (bag)tanke det ikke.
Du vil ramme doseringen korrekt!
Korrekt i forhold til hvad? Hvad ved du om, hvor meget Thyroid er korrekt for dig? Krystalkuglen? Terningerne? Kaffegrums? Eller er det den dosis Euthyrox, du aktuelt indtager du vil bruge som reference? Hvorfor det? Euthyrox med den mængde T4 den indeholder pr din dagdose har du det ikke godt med, så hvad er meningen? (Retorisk).
Jeg vil sige det direkte og uden omsvøb: enten bruger du (vente)tiden på at øve dig i at give slip på kontroltrangen/tvangen eller - risikerer du ganske enkelt at mislykkes. Du er nødt til at forlige dig med, at du ikke kan kontrollere det i den udstrækning du har behov for. Alle Thyroid-brugere her har måttet tage chancen. Det bliver du også nødt til, hvis du vil lykkes.
Den proces, der efterfølger Thyroid-debut kræver tillid, selvovervindelse, tålmodighed og TID. Det kan ikke nytte forsøge at skrue tempoet op, uanset hvem eller hvad står på spil i det ydre liv. Uden indre ro og tålmodighed vil kroppen ikke kunne tage imod det "nye", idet den får travlt med at hormon-kompensere for alle disse speed-tanker, du vil forsøge at presse din vilje igennem med.
Under alle omstændigheder vil jeg krydse fingre for at alt lykkes for dig, Nielsigne.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvem er bange for Thyroid?
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 31-03-10, 17:22 -
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Hvorfor kan de ikke lage Thyroid selv i Norge?
Av cathrin i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 6Siste melding: 18-11-09, 21:43 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker