Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
10-05-10, 15:14 #7
Sv: Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Jeg kan jo ikke udtale mig om thyroid. Men det undrer mig da ikke spor, hvis kroppen pludselig reagerer på pludselig opvågnen ...
Mht de andre medicinskift kan jeg kun sige, at der har musklerne reageret EFTER skiftet. Også da jeg blev tvangsskiftet over på Ny Eltroxin. Hvad det så er tegn på, vil jeg lade andre om at vurdere. Jeg mener bare, det var tegn på, at jeg skiftede til en type medicin, der var mere utilstrækkelig end den første. Da jeg så endelig fik lov at slippe af med den - havde håbet, jeg kunne nå at skifte til thyroid, men det kunne jeg af praktiske grunde ikke - fik jeg en del smerter ca. to måneder efter skiftet. Dette vil jeg så tro skyldes, at kroppen fik bare lidt fred .... Jeg fik også menses. Sidst, men ikke mindst, vil jeg lige nævne, at jeg, der aldrig lugter af sved, STANK noget så besynderligt ... Sikkert af diverse fra den Ny Eltroxin. I hvert fald holdt det op igen.
Jeg har ikke negative forventninger til thyroid, Anisa. Virkelig. Venter tværtimod VILDT utålmodigt på at komme i gang. Og vil så altså gerne til den tid have fattet det med de forskellige måleenheder, så jeg har en nogenlunde chance for at ramme nogenlunde. Simpelthen.
Lignende tråder
-
Hvem er bange for Thyroid?
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 31-03-10, 17:22 -
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Hvorfor kan de ikke lage Thyroid selv i Norge?
Av cathrin i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 6Siste melding: 18-11-09, 21:43 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker