Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
10-05-10, 14:27 #4
Sv: Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Anisa, tak for dit svar.
Ja, selvfølgelig har folk er alle mulige lige så vægtige grunde etc. Jeg er bestemt ikke ude på at forklejne nogen
Også mit mantra. Men det har godt nok været meget svært for mig at beholde det, eftersom jeg i denne mangeltilstand konstant er i gang med at slukke ildebrande i stedet for at foretage mig noget fremadrettet.
Og ja, min datter indtager en stor og også for stor en del af bekymringspladsen... Det har i sig selv selvfølgelig en indflydelse på hvad som helst. Men jeg stritter godt nok der, hvor du i parentes foreslår, det kunne hedde noget med (del-)ansvar. Det er jo noget ganske andet end indflydelse ...
Men hun er nu i øvrigt informeret om de meget overordnede linjer i min sygdom, eftersom hun jo måske ellers kunne tro, min opførsel, manglende energi etc. havde noget med hende at gøre

Jeg er så ked nu, at der virkelig skal noget heftigt til for at hive mig op. jeg håber meget, thyroiden kan hjælpe på det. Og at jeg når så langt, inden min mand går fra mig, for lige nu ser der ikke ud til at være længe til. Han elsker mig men kan ikke holde mig ud.
Hvad tegn på overdosering angår, tror jeg, jeg er godt hjulpet med min Monty P-agtige tankegang. Den har nogle gange hjulpet, hvor alt andet faldt bort.
Men altså ... summa summarum .... dette er grund til, at jeg har brug for at forstå dette med grains, omregningen af dem osv. Som alle andre, der vil forsøge sig med anden medicin. Ikke noget nyt der.
I øvrigt synes jeg ikke, vi skal bebrejde os selv, at vi tænker over dosis, over målbarhed og alle de her ting, fordi 1) Det er det, vi har gjort meget længe 2) Det er en alvorlig sygdom, vi har og 3) Det er medicin, vi har med at gøre. Opfører vi os på en eller anden måde uansvarlig med medicinen, risikerer man at skade både sig selv og andre - og medicinens omdømme. 'Hvad sagde vi', kan idiotlægerne så sige. Og de skal altså ikke ha' nogen points, har jeg besluttet.
Lignende tråder
-
Hvem er bange for Thyroid?
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 31-03-10, 17:22 -
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Hvorfor kan de ikke lage Thyroid selv i Norge?
Av cathrin i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 6Siste melding: 18-11-09, 21:43 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker