Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Skift fra Euthyrox
Threaded View
-
09-05-10, 17:01 #2
Sv: Skift fra Euthyrox
Jeg har netop fået taget blodprøver som viser at T 3 tallet er lige lovligt lavt. Det blev det også på Eltroxinen efter - den nye - efter ca et halvt år. Jeg skal til en ny endokrinolog på tirsdag hans Perrild - betaler selv-. Håber da at han vil give mig noget andet, da mine bivirkninger bliver værre dag for dag efter nu 3 måneder på eythyrox. Jeg har læst fler steder at der er nogle der får det problem med T3. Normalt skal tallene følges ad, men de gør de bare ikke i mit tilfælde. Så hvilke reaktioner man har når t 3 er lavet ved jeg ikke. Har været sygemeldt i 4 måneder, og har det dårligt i over et år....
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Hvad indeholder Euthyrox?
Av lilli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 05-04-10, 19:52 -
Mystisk. Meget bedre på Euthyrox
Av Lene i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 21-08-09, 23:37 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
Ã… jobbe skift - kan en få endret arbeidstiden?
Av marge i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-07, 14:51

Svar med sitat
Bokmerker