Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
07-05-10, 12:38 #15
Sv: Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Hmm... det har du altså ikke, Pjevs. Du har ikke fulgt tabellerne. 30 mg Erfa Thyroid svarer til ½ Grain Thyroid. Du har derfor taget kun halvdelen af, hvad tabellerne siger, du burde. Tjek lige tråden HJELP til overgang fra Levaxin til Erfa, indlæg nr. 9. (1 grain Thyroid erstatter mellem 74 - 100 mcg Levothyroxin natrium)

Har du overvejet, Pjevs
om du er "Erfa-moden" på nuværende tidspunkt? Jeg er bange for, at du har så mange ubevidste forbehold (skræk) mod Thyroider, at dette alene kan give dig symptomer fra hjertet (akut hjerte-neurose?). Er man så kraftigt undermedicineret som du er, (og var!) på kun 75 mcg Euthyrox du var før denne ulyksagelige omlægning til Erfa.... er du også meget mere udsat for at udvikle angst, end hvis du var velmedicineret. Man får sædvanligvis ikke hjertesygdom sådan bare ud af den blå luft og du er sikkert også blevet undersøgt med EKG m.v. og resultaterne viste ingen "forkerte" hjertefrekvenser, vel?
Jeg tror, at du er for bange for Thyroid (endnu) og at du er også (over)fokuseret på selv de mindste tegn på at noget kan være "forkert" når du har indtaget din Thyroid. Så kan du næsten ikke undgå at "mærke noget", når du i realiteten så intenst "forventer" det. Det er ikke sikkert at jeg har ret. Det er bare min "kvalificeret" formodning. Du er nemlig slet ikke den første (her) med den slags problemer ved overgangen til Thyroid og der er en del, der måtte opgive fordi frygten var simpelt hen for stærk.
Brug tiden til at læse, lære og bearbejde dine forbehold, så næste gang du evt. vil omlægge til Thyroid, går bedre end denne.
Håber du bliver bedre, Pjevs, på en eller anden måde. Og få skaffet de betablokkere, du under alle omstændigheder kan få brug for.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25

Svar med sitat

Bokmerker