Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
06-05-10, 22:14 #10
Sv: Hyper etter første dose Levaxin - er det mulig?
Begynner å skjønne at jeg har vært litt vel optimistisk...
I dag har jeg hatt en dårlig dag på sofaen, til tross for morgendosen med 50 mcg. Etter det jeg har lært hos dere, og ved å kikke litt rundt på andre grupper i dette forumet, så tolker jeg det slik at kroppen har vennet seg til denne Levaxin-dosen, og funnet ut at det ikke holder.
Legen mente jeg kunne øke dosen "til helga", og jeg tolker dette liberalt til å kunne inkludere fredag morgen, så i morgen tidlig tar jeg den første 100 mcg-dosen. Jeg gidder ikke vente til lørdag, og kanskje få en ny sofadag. (Det har vært så altfor mange av dem de siste ukene).
Hvis jeg har forstått dette riktig, og tolket signalene fra kroppen riktig, så kan det hende jeg da får en hyper dag, men at det vil roe seg ned igjen, og at jeg sannsynligvis vil lande ganske hardt etterhvert hvis heller ikke 100 mcg er tilstrekkelig.
ELLER - kanskje kroppen nå har kommet seg over Levaxin-introduksjonen, og ikke reagerer umiddelbart på doseøkningen. Da tar det vel lenger tid før det gir noen effekt.
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker