Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
06-05-10, 18:00 #13
Sv: Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Har rettet min fejl, tak n`Finn.
Det har jeg meget svært ved at tro, n`Finn. På så lille en medicindosis tror jeg ikke binyrerne "gider" overreagere. Derimod er det sandsynligt, at binyrerne reagerer på den pludselige neddosering af T4, på 6. dag. Jeg tror ikke, at Pjevs er klar over, at hun i realiteten har reduceret indtaget af T4 meget kraftigt. Med mere end halvdelen. For at fastholde T4 på samme niveau burde hun have startet med mindst 1 1/4 grain til 25 mcg Euthyrox. Så ville T4-regnskabet nogenlunde stemme (for at fastholde samme niveau af T4 før en succesiv øgning af Thyroid, mener jeg).
Under alle omstændigheder bør alt tages i betragtning når FT4 er på 19 og TSH på 0,23. Kan nogle dages (så drastisk) reduktion af T4 få TSH til at sætte gang i kirtlen igen? Det er set før, selv om jeg er ikke sikker på om 6 dage er nok.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25

Svar med sitat

Bokmerker