Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
06-05-10, 12:44 #10
Sv: Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
"Neomercazole- faktisk blev det behandlet alt for langt ned, så jeg gik rundt med hypo-symptomer" - Jeg vil ikke si det sånn, heller at du ikke fikk Levaxin når du skulle ha det !
Neo-Merk skal gis i store doser så TRAS blir under 1 - hvis det tar lang tid, skal man også ha tilskudd av stoffskiftehormoner. Feilen er at du ikke fikk det !
"Havde jeg været dårlig med det høje, så blev jeg 100 gange dårligere på det lave" - det lesere jeg stadig noen som mener.
For de av oss som ikke har prøvet begge dele, er det vanskelig å tenkle seg at ens situasjon kan bli verrre.....
Jeg syns din situasjonsbeskrivelse kan bety at de syntetiske hormoner ikke virker tilstrekkelig hos deg.
Selv om legene tviholder på sine teorier.....
Og det har du jo funnet ut av selv.
Men.....
Du kan meget godt være følsom for den type overgang du har brukt.
De fleste kan gå rett fra sin normaldose syntetisk T4 til en normaldose Tyroid.
Men ikke alle kan det uten å få slike problemer som du opplever.
Og det er normalt ikke mye hjelp å få av leger i slike tilfeller.
Jeg vil jo anbefale å gå videre med prosjektet ditt, for å prøve om ERFA kan gi deg et bedre liv.
Ingen stoffskiftemedisiner virker godt før man tåler en korrekt dose, og for ERFA ligger den over 180mg.
Mitt bud blir å kutte ut syntetisk medisin helt - etter noen dager, når du kjenner symptomer på lavt stoffskifte, kan du begynne med 30mg ERFA om morgenen.
Jeg ville nok også tatt prøver av alle antistoffer - noe kan jo ha endret seg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25

Svar med sitat

Bokmerker