Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
06-05-10, 11:57 #7
Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Jeg har lagt dette indlæg i en anden tråd også, men prøver lige at give det sin egen tråd :-)
Håber, at nogen har et godt råd eller en erfaring at give videre.
Onsdag var min 6. dag med 30 mg ERFA Thyroid. Alle dagene har jeg været lidt utilpas især om formiddagen, men netop denne 6. dag syntes jeg, at ubehaget gik hurtigt over. Til gengæld har jeg brugt 4 timer på hospitalet her til aften. Bedst som jeg sad i sofaen, fik jeg det underligt - jeg blev varm og fik hjertebanken. Min puls, der plejer at ligge på 55-58 røg op over 140. Min mand ringede til vagtlægen, som ville have, at jeg kom ind og fik et tjek. Han sendte mig videre til hospitalets regi, hvor jeg fik lavet EKG og taget blodpr osv. Blodtryk og puls var/er højt og det blev tolket som overdoseringssymptomer?
Er der nogen, der har et bud på, hvad der er bedst at gøre nu. Jeg tænker, at jeg hverken tager ERFA eller Euthyrox, før pulsen falder lidt til ro igen. Men hvad er der sket, og tør jeg fortsætte. Jeg er lidt forskrækket lige nu.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25

Svar med sitat

Bokmerker