Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
05-05-10, 13:57 #7
Sv: Hyper etter første dose Levaxin - er det mulig?
Heisan, Finn, og takk for svaret! Morgendose er tingen!
Nå har det roet seg litt her hos meg. Har hatt en god natts søvn, og tok 50 mcg Levaxin før frokost. Har ingen uro i kroppen, og føler meg ganske fin. Ikke noe overskudd, det er tungt å gå i trapper, eller gjøre noe fysisk, men jeg har ikke lenger muskelsmerter eller hodepine. Jeg tolker det slik at kroppen begynner å vende seg til denne dosen, og at jeg ikke lenger er kjempehypo, slik jeg var for en uke siden, men heller ikke hyper.
Fra lørdags MORGEN skal jeg øke dosen til 100 mcg, der jeg skal ligge en måneds tid. jeg er spent på om jeg får en ny kjempereaksjon. Om det blir sånn så kommer den iallfall på dagtid...
Om en måned skal jeg til lege for vurdering av blodprøver og justering av dose. Akkurat nå er jeg veldig optimistisk, så jeg må nesten legge bånd på meg for ikke å overvurdere forventningene til min egen formkurve og kapasitet.
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker