Tusen takk for svar jeg fikk.
Har nå mixet levaxin og thyroid noen dager: og det funker det!!!
Har prøvd ytterligere å ta 15 mg thyroid ca kl 16 ( bruker som nevnt 37.5 mg levaxin + 60 mg thyroid på morgenen + 30 mg thyroid ca kl 13 - 14). Men når jeg tar 15 mg thyroid kl 16 så får jeg ikke sove før langt på natt. Det kan hende jeg skulle hatt dosen før på dagen, men har bestemt meg for å se det ann litt. Rakte hele hagen i går på "vanlig dose" mix, og gikk lang tur med ungene og bikkja, og ryddet huset uten at jeg følte noe stress.. koste meg. Er litt sliten i dag da, og har sovet lenge.
Er kanskje bittelitt smånevrotisk ift binyrene mine som jeg tror fungerer bra, men jeg kjenner jo at de "kvikker" meg opp så fort jeg er fysisk aktiv.. Jeg vet det er normalt altså, men jeg går hele tiden og studerer på om jeg trenger litt mere stoffskiftehormoner.. Og er veeeldig redd for at det skal bli noe med binyrene.. jaja.. Der fikk dere høre om nevrosene mine også.

Pjevs: Jeg hadde en angstliknende følelse første dagen på Thyroid.
Så bra at du har tatt steget for å prøve Thyroid, håper du kommer til å føle deg bedre!

Damen: Ja, du stolte på deg selv, og det ble bedre.

Blir interessant å se om D3 produksjonen blir ok på naturlig vis `n Finn... Lykke til !!
Mvh Jeanette