Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
01-05-10, 17:57 #1
Sv: Smerter
Magnesiumtilskudd har hjulpet meg mye i forhold til muskelplager. Og det er nok fordi mange av mine plager har vært relatert til spenninger pga høyt stressnivå i kroppen. Jeg vet ikke hva dine muskelplager skyldes, men magnesium er kanskje verdt et forsøk. Jeg har blitt roligere av det og det har i tillegg gitt en god effekt på mitt til tider urolige hjerte, ekstraslag og hjertebank.
-
01-05-10, 23:28 #2
Tusen takk for supert forslag Eirin!
Jeg googlet litt rundt om dette og fant ut at magnesium kan hjelpe for andre plager jeg har også; er veldig lyssky, kramper, ødemer og som du sa urytmisk hjerterytme (veldig ekkelt).
Jeg tror ikke mine muskeplager er relatert til spenninger og stress.
Ang. Voltarene vet jeg ikke om det hjelper så mye allikevel (kanskje for tidlig å si noe om), jeg har hatt veldig vondt på fire forskjellige steder i ettermiddag og i kveld, det kom som kastet på.
Lurer fortsatt på hva som skjer i kroppen som forårsaker dette....
Skal nok få magnesium i hus snarest
-
02-05-10, 20:59 #3
Bare hyggelig
Håper tilskudd av magnesium kan hjelpe på noen av dine plager Lille Løvet.
-
02-05-10, 21:20 #4
Magnesium hjalp endel på min generelle muskelvondt. Særlig etter trening, blir ikke like mye støl og stølheten varte heller ikke like lenge.
Dog har jeg like mye vondt ellers i kroppen. Både muskler og ledd. Varmt bad hjelper. Og så hjelper Ibux 600mg veldig godt på meg. Men det er sterke tabletter, og jeg drøyer så lenge jeg kan med å ta de.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Kortisol..enda en gang.
Av gunnda i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-01-09, 18:57 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20 -
Verdier nok en gang
Av rimeny i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 06-09-05, 11:44

Svar med sitat
Bokmerker