Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: MCT-olje
Hybrid View
-
01-05-10, 16:06 #1
Sv: MCT-olje
Så bra - takk Anisa

Foreløpig vil jeg først bruke opp Rapsoljen jeg har igjen -
men så vil jeg gjerne prøve meg på kokosolie.
Du som er slik en Goding Anisa
har kanhende et lite merke-tips i ermet 
Fiiiin lørdag til degSist endret av Kevlin; 01-05-10 kl 17:06 Begrunnelse: uups, misforståelse - fjernet nestsiste ord i 1ste setning
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
24-10-10, 00:50 #2
Sv: MCT-olje
Jeg kjøpte faktisk kokosolje en tid tilbake for å bruke på den tørre huden min, og fant ut at hvis man spiste det, så ville det få blodsukkeret til å ikke øke like fort. Legen min sa at behandling av lavt stoffskifte, og lavt stoffskifte i seg selv, kunne gjøre at blodsukkeret stiger mye raskere enn det skal, og da tenker jeg kanskje kokosolje vil hjelpe mye på den fronten. Jeg har ikke spist det på en stund nå, og det har gått 1mnd ut på dato, men det smaker fremdeles godt. Jeg pleier å varme et glass melk og helle oppi slik at det ikke blir så kvalmt

Jeg visste ikke at det hadde en gunstig effekt på stoffskiftet, tror jeg skal prøve å få i meg mer av det!
Jeg kjøper det på ebay, der er det VELDIG billig for en ganske stor krukke med kokosolje. extra virgin coconoil heter det vel.
Jeg prøver så godt jeg kan å droppe karbohydrater, og kjenner til det "suget" at jeg alltid krever raske karbohydrater og fort blir sulten, eller helt motsatt, at jeg totalt mister matlysten og glemmer å spise. Varierer mellom disse to. Skal se om jeg ikke forbedres av å spise mer kokosolje
Drakk nettopp melk med 3 spiseskjeer kokosolje nå! Det smaker godt når det er oppvarmet, nam nam.
TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
kokos olje bra for oss med hypotyreose?
Av irene i forumet KokosoljeSvar: 29Siste melding: 21-02-08, 19:23 -
MCT olje - erstatning for raske karbohydrater?
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 16-06-07, 14:23

Svar med sitat
Bokmerker