Hei!

Min hjerne fungerer mye bedre på erfa. Jeg gikk tom for armour da det ble produksjonsstopp, og måtte ta kun levaksin en måneds tid. For å si det sånn så håper jeg at jeg aldri må gjøre det igjen. Men jeg gjorde en litt morsom oppdagelse. Etter å ha gått nesten en mnd på levaksin, så satt jeg og ventet på sykehuset (skulle ta en liten undersøkelse). Det viste seg at jeg måtte vente over en time. Så jeg tok fram mobilen og begynte å spille soduko. Jeg har ikke brukt det spillet før, så alle resultatene kom på high score lista. Så...... Noen uker etter at jeg hadde gått over til erfa, så befant jeg meg nok en gang på et venterom og begynte å spille soduko igjen. Det viste seg at jeg løste oppgavene tre (!) ganger fortere!

En annen ting som jeg merker er at jeg ikke kan kjøre bil når jeg går på kun levaksin. Jeg kan jo, men jeg har kommet opp i så mange farlige situasjoner at jeg ikke tør. Reaksjonen og forståelsen av trafikkbildet er altfor dårlig. På erfa går det derimot fint å kjøre, bare det ikke er for langt.....

Jeg har prøvd liothyronin med dårlig resultat. Ble rett og slett verre enn med bare levaksin. Kan være at jeg brukte det feil.... dvs for stor dose e.l. Men jeg fulgte bare legens anvisninger. Jeg blir nok aldri helt som før med erfa heller, men det er det som virker best på meg. (Jeg tar levaksin og erfa i kombinasjon.)