Jeg har de siste ukene hatt endel smerter i kroppen. Det begynte under føttene, men nå kan det være hvor som helst; knær, håndledd, fingre, armer, albuer, skuldre, hofter.

Noen dager må jeg ha hjelp med alt, kle av og på meg, smøre mat, bli kjørt til jobben. Andre dager er det bare ubehagelig. Det varer oftest fra en halv dag til 4-5 dager på samme sted. Det flytter altså mye på seg. Jeg hovner også opp, spesielt i håndledd og fingre.

Dette er noe dritt synes jeg! Humøret blir jo ikke akkurat på topp når jeg har mye vondt og sover dårlig. Dessuten hater jeg å være borte fra jobben, så det er bare én dag jeg ikke har klart å komme meg dit.

Jeg ser jo mange steder på nettet at ledd og muskelsmerter er vanlig, men hva er det som forårsaker det?

Smertestillende hjelper ikke stort, så det tar jeg veldig lite av. Men i går kveld hadde jeg vondt så mange steder så jeg tok en Voltarene som jeg hadde fått "av noen" og jeg tok én til i dag tidlig. Nå har jeg ikke vondt noe sted!

Tør neste ikke å si noe til legen min siden jeg ikke har fått dette av henne, men det hjelper tydeligvis!

Noe andre som har erfaring med lignende smerter som har noen gode råd til meg?