Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
29-04-10, 19:12 #22
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Om blandingen Thyroid og levaxin:
Den største gruppen der: fra diskusjoner på forumet på thyroid.about com vet jeg at det er flere som trenger sin ft4 i øvre halvdel, og av den grunn trenger litt levvaxin for å få ft4 opp.
Noen får slike tall av Thyroid alene.
Så er det den andre gruppen, som har det dårlig når ft4 er høy. De har det helt topp med noe lavere ft4 , så lenge som ft3 er ganske høyt. Det kan være høyt innenfor ref.området, eller over.
Nå med den diskusjonen som fulgte Armour-og Thyroid-mangelen, ble bare Thyroid diskutert.
Ikke kombinasjonsbehandling.
Jeg tipper at det er fordi det var så mange som meldte seg på facebook osv. som ikke tåler noe syntetisk thyroxin.
Det var forbausende mange, og mange måtte på akuttmottaket med store problemer.
---Det er også dem som har det greit på levaxin alene, og jeg tipper de greier å omdanne t4 til t3. Merk noen må ha ft4 over ref.området.
De på stop the thyroid madness benekter at noen kan være bra medisinert på t4-medisiner, forresten, fordi det jo mangler t3-komponenten og de har noen begrunnelser.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker