Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
05-10-05, 12:03 #11
Jeg kjente meg utrolig bra når jeg begynte med Armour og hadde tatt det i en mnd eller litt mer. Men samtidig gikk jeg på Atkins-dietten. Den anbefaler mye forskjellige kosttilskudd, og jeg var flink og tok alt sammen. Var veldig fokusert på det.
Etter hvert glir sånt ut. Jeg gikk ned 17 kilo og datt av dietten. Heldigvis har jeg ikke gått opp igjen, takker Armour for det. Men det er tungt å starte på nytt igjen. Jeg tror Atkins-dietten og kosttilskudd var veldig positivt i kombinasjon med stoffskiftemedisin.
Ulempen er at det er dyrt og tungvint. Sammenlign prisen på en Toro-pose og en pakke familiedeig med rent kjøtt og friske grønnsaker. Og den ekstra tiden det tar. Alt sånt halvfabrikata inneholder mye karbohydrater. Jeg har en jobb hvor jeg ikke kan lage middag hver dag. Og en mann som er flink til å lage mat - så lenge han slipper å gjøre det fra bunnen av. Toro er hans beste venn. Kokkekurs var kanskje en ide?
En klarer å få til alt, så lenge en er skikkelig motivert. Det er kanskje motivasjonen min som er blitt dårligere? Føler noen ganger at dette er en kamp som stadig fortsetter, og at trettheten/dårligere form står klar og venter straks en senker forsvaret litt. :(
Jeg spiser salat flere ganger i uken, og prøver å unngå sukker. Men det er nok karbo i mye annet jeg spiser. Så jeg får kaste innpå en del kosttilskudd igjen, og se om det får opp formen litt. Drømmen er å vinne en slump penger og dra på et spa med lavkarbomat og pleie seg selv litt.
Jepp, pokkers sykdom dette her...
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Regulering av dose i graviditeten.
Av Unn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 17Siste melding: 26-01-07, 16:02 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04 -
Økning Armour - bedre form
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 15-06-05, 21:06 -
Økning/regulering Armour....
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 04-04-05, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker