Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
13-05-05, 09:20 #11
Kjenner desverre godt igjen historia di ella.
Jeg er veldig forsiktig med doseforandringer. I en kropp der kjertelen er i orden skjer jo dette i umerkelige små steg og vi bør vel prøve å etterligne de naturlige tilstandene når vi kan - syns jeg.
Det er forskjell på hvor godt og hvor raskt kroppen kan tillegne seg en økning. Den som feks. nettopp har startet opp har en kropp som kjører på lavbluss og hvor alt går sakte og tregt bruker lenger tid på å få full effekt, men den merkes jo veldig godt da.
Jeg er kommet opp i 3Grain(180mG)/dag nå, og syns jeg kjenner at flere ting er anderledes enn før. Feks. spiser jeg mye mer og vektkurva peker svakt nedover - kroppen er varmere - småsår leger mye fortere - masse småting. Hue er ikke helt godt, men blir det vel aldri heller
I denne situasjon hvor stoffskiftet er godt i gang tar det kortere tid å stabilisere etter en økning. Jeg syns iallfall at jeg merker dette.
Må også si at når jeg gikk på Levaxin merket jeg ikke slike forandringer når jeg prøvde å forandre dosen. Det var alltid et eller annet som blei verre og når jeg hadde gått en stund med den plagen som da oppsto så forsto jeg at slik kunne det ikke være og prøvde å forandre igjen.
Dette er kanskje typisk for de som ikke passer på Levaxin ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Regulering av dose i graviditeten.
Av Unn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 17Siste melding: 26-01-07, 16:02 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04 -
Økning Armour - bedre form
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 15-06-05, 21:06 -
Økning/regulering Armour....
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 04-04-05, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker