Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette78 Vis post
Forstår så inderlig godt at du bare har lyst til å fleske til med medisinøkning Damen... Du har jo så inderlig fortjent å bli i så frisk som du sikkert har drømt om lenge

Jeg driver med samme grubleriene som deg om dagen mht hvor fort en skal øke osv, står på 90 mg thyroid nå ( i snart en uke), og pønsker på å øke med 15 mg hver uke / 14 dager.. Har en erfaring etter ca 14 dager på thyroid at formen synker en dag eller så etter en økning, for så å ta seg opp...Og effekten på 90 mg er upåklagelig forresten , selv om jeg kjenner jeg er hypo enda. Kanskje du skulle gi thyroiden og kroppen en sjans en liten stund Damen?

Mvh Jeanette
Ja, jeg har bestemt meg for å ta 180 mg ihvertfall en måneds tid til. Så får man se hva som skjer, og så øke litt kanskje. Har ihvertfall ikke merket noe til overdosesymptomer, og så n`Finn til stadighet prøver å lære oss, så skal vi jo lytte til og seg og stole på kroppen vår! Og det har jeg bestemt meg for å gjøre. Har egentlig time hos Balderklinikken i begynnelsen på mai, men det utsetter jeg en måned. Er ikke nødvendig å ta en sjekk til der nå, når jeg ikke gjør som de sier. Tar en blodprøve hos fastlegen istedet.

Jeg er og har vært så sliten, så her har det gått på viljen. Har presset meg på jobb, trening og andre ting man "må". Og på en måte er det faktisk det som også holder meg oppe. Jeg tror at hvis jeg hadde lagt meg på sofaen og gitt opp og sagt at orker ikke noe, (som jeg egentlig ikke gjør) hadde jeg ikke kommet opp igjen. Må presisere at det gjelder meg, og ikke andre. Har respekt for dere som ikke orker i det hele tatt. Men jeg har funnet ut at man faktisk kommer et stykke med vilje og positiv tenking. Har begynt med oppmerksomhets trening, og jeg tror det hjelper. Føler ihvertfall kroppen lettere og mer balansert etterpå.

Lurer på å begynne med Yoga også.