Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
08-04-10, 11:28 #10
Sv: Forsøkskanin
Er det bare mig der ikke kan se, eller mangler der målinger af FT3? Har lægerne virkelig fulgt op på Øyvinds tilfælde uden at interessere sig for, om der evt. kan være (enzym)problemer med at omdanne T4 til T3?

Tromsø? Nu er jeg ikke boende i Norge, men er der nogen der kan be- eller afkræfte, hvad jeg har læst masser og hørt om, at Tromsø-området er den del af Norge, hvor lægerne IKKE behandler syge med stofskiftesygdom FØR TSH-tallet er nået op på 10?
Hvis jeg har ret, falder brikkerne pludselig på plads, og jeg kan forstå HVORFOR Øyvind skulle opereres ANDEN gang, 26 år efter første operation. Hvis Tromsø-områdets læger nægter at tilpasse medicindose før TSH er meget højt, har en årelang undermedicinering fået den resterende halve kirtel til at vokse igen. Havde lægerner, gudhjælpemig, medicineret fra starten med sigte på et meget lavt TSH, var Øyvind ikke blevet syg for anden omgang og han behøvede ikke opereres for anden gang. Som om det ikke var nok første gang, gør de gudhjælpemig det samme en gang til! Undermedicinerer IGEN efter den næste operation og det får kirtelresterne til at vokse og genere, og gud-ved-hvad mere.
Hvis det passer hvad jeg tror, burde alle med hypothyreose fraflygte Nordnorge i en allerhelvedes fart.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og legene i Nord Norge
Av Atina i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 10-04-10, 18:41 -
Forsøkskanin
Av Øyvind i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 09-04-10, 15:56 -
Lavt stoffskifte etter operasjon. Forsøkskanin i Nord Norge !
Av Øyvind i forumet OperasjonssalenSvar: 16Siste melding: 09-04-10, 15:56 -
Norge i top på verdensranglisten
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 14-10-09, 17:07 -
Noen fra Nord-Norge? Hva gjør dere? Lang vei til Balder...
Av hanne i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 14-09-05, 12:30

Svar med sitat
Bokmerker