Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
13-07-09, 18:57 #7
Sv: Forsøkskanin
Hvis vi virkelig har en pasientforening, burde saken din være noe å ta fatt på.
Orker du ta kontakt med dem? Her har de en sjanse til å være TIL FOR PASIENTEN. (NTF).....
For flere år siden snakka jeg med ei som hadde fått ødelagt stemmen pga operasjon. Jeg vet ikke detaljer der, men vet bare at hun hadde blitt reoperert på Rikshospitalet..og stemmen hennes hadde blitt bedre. Men mest sannsynlig dreide det seg kanskje om noe annet.(men hun var operert i skjoldbrukskjertelen pga høyt stoffskifte).
Fylkeslegen må da vel kunne trykke på noen knapper slik at du får kontakt med ernæringsfysiolog og logoped?!! Håper du har noen til å hjelpe deg/stå på for deg slik at du ikke må gjøre alt selv!
Det er en tråd inne her som heter "Operasjonssalen". Det er lenge siden jeg var innom der, så husker lite derfra, men kanskje det er noen der inne du kan kontakte. Mener iallfall å huske at noen slet skikkelig med kalsiumstoffskiftet.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og legene i Nord Norge
Av Atina i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 10-04-10, 18:41 -
Forsøkskanin
Av Øyvind i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 09-04-10, 15:56 -
Lavt stoffskifte etter operasjon. Forsøkskanin i Nord Norge !
Av Øyvind i forumet OperasjonssalenSvar: 16Siste melding: 09-04-10, 15:56 -
Norge i top på verdensranglisten
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 14-10-09, 17:07 -
Noen fra Nord-Norge? Hva gjør dere? Lang vei til Balder...
Av hanne i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 14-09-05, 12:30

Svar med sitat
Bokmerker