Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
01-07-08, 14:04 #2
tror mange kjenner seg igjen her ja.
det med aggressiviteten og "kverruleringen" kan vel kanskje ikke knyttes til stoffskiftet slik sett, men det kan godt tenkes at din utilfredshet med blandt annet sykdom gjør at du tar det ut på andre.
akkurat det er noe du må jobbe med selv, og det vil jeg virkelig anbefale deg å gjøre noe aktivt med. dette tror jeg handler mye om å snu sitt syn på seg selv og omverdenen, og det tar lang tid - men er absolutt verdt det.
selv om dette skulle skyldes stoffskiftet er likevel egenatferd noe man må endre på aktivt selv.
nå vet jeg ingenting om din jobb eller utdannelse, men det kan godt tenkes at en omutdannelse eller jobbskifte slik at du slipper skiftarbeid er løsningen for deg.
det vil aldri gjøre deg frisk, men kanskje du vil føle at arbeidssituasjonen er lettere for helsen å håndtere.
jeg tror grunnen til at du sliter så mye med søvnen er at du ikke har rutine på den. jeg har selv slitt skikkelig med det, og jeg trodde da at jeg hadde behov for 10-12 timer søvn hver dag.
etter ett år med fast rutine på 8 timer(superkjipt i begynnelsen) har kroppen min best av 7-8 timer med søvn. faktisk er det slik nå at jeg blir dårlig av å sove mer......det hadde jeg aldri trodd skulle skje.
jeg tror du skal ta deg tid i tenkeboksen for å vurdere arbeidssituasjonen din, og om du har andre muligheter som kan hjelpe deg på sikt.
men til syvende og sist må desverre vi alle her inne akseptere at vi er stuck med denne sykdommen.......det eneste man kan gjøre er å være snill med seg selv
men, sympatiserer sterkt med frustrasjonen din, er ikke rent så lite frustrert selv for tiden...:/
Lignende tråder
-
Situasjonsavhengig hypo
Av chino i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-07-08, 14:04

Svar med sitat
Bokmerker