Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
01-04-09, 11:40 #1
Sv: Hjelp - Må fjerne halve thyriodea
Da er oprerasjonen utført.

Jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med opplegget "På dagen kirurgi". Jeg ble innlagt i går morges og var ferdig på stua ved 11 tiden. Etter dette ble jeg meget godt tatt vare på i intensivavd og senere på sengepost til i formiddag når jeg fikk reise hjem. Har vært veldig heldig fordi jeg har ikke hatt noen plager etter anestesien og det eneste som er litt "vondt" nå er i såret og i svelget pga inngrepet i seg selv. Jeg har fått melding fra kirurgene som sa at det så bra ut. Det var ingen indikasjon på kreft men de er jo ikke 100% sikre før den fjernede delen kjertelen er dissekert så jeg tar det som det kommer. Sykehuset kommer til å gi meg tilbakemelding på resultatet fra patologen innen tre uker. De sa at jeg skulle til kontroll hos fastlegen etter tre måneder og at de håper den resterende delen av Thyriodea skal klare å produsere nok thyroksin slik at jeg slipper pillene. Jeg er ved godt mot og glad for at del en er overstått og at stemmen min også er uanfektet. Jeg har fått kirurgisk plaster med beskjed om å ta dette av etter 2 uker om det ikke faller av av seg selv. Jeg er ikke stiftet men sydd med oppløselig tråd. Håper arret blir fint og jeg har bestemt meg for å kjøpe Mepiform og bruke dette i månedene fremover.
Alt i alt så føler jeg meg oppsiktsvekkende bra inngrepet til tross, og bare si til de som gruer seg - Det går kjempebra!!!!
Mann39For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
01-04-09, 15:13 #2Hildemor Gjest
Så fint at du gir en tilbakemelding rundt din opplevelse av operasjonen og ike minst godt å høre at det hele gikk så bra
Da er det bare å krysse fingre for at din kjertel vil klare brasene fremover. Fortsatt god bedring
-
01-02-10, 22:21 #3
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hjelp - Må fjerne halve thyreoidea
Av Mann39 i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 10Siste melding: 01-02-10, 22:21 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53 -
Fjerne skjoldbruksskjertel?
Av Marianne Karlsen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 20-01-09, 06:53 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Hjelp: Skriver brev til Thyreoidea Poliklinikken....
Av Anne Ma i forumet Breve til legenSvar: 20Siste melding: 17-10-06, 22:20

Svar med sitat
Bokmerker