Det kan nok være litt av hvert med kombinasjonen av et stoffskifte i ulage og bilkjøring. Men man skal jo ikke se bort i fra at det også kan være andre ting. Derfor kan det være lurt å få sjekket synet, i tilfelle det skulle være noe galt der. Det er jo ofte at man ikke merker selv at man ser dårlig.

Men forvirring ved bilkjøring er ikke uvanlig til å være oss med stoffskifteproblemer, det er i alle fall mitt inntrykk. For min egen del unngår jeg å kjøre i by og på motorveier. Dette er fordi jeg blir så stresset av all informasjonen og alle inntrykkene jeg ta inn i trafikkbildet. Og når jeg blir stresset så tenker jeg ikke klart. Når det gjelder motorveier er det en kombinasjon av at jeg har agorafobi (altså fobi for store områder) samt at jeg ikke er noe særlig glad i fart.
Jeg har hørt om folk som glemmer hvor de har parkert bilen (bare les Per Egil Hegges bok som du finner her på forumet), og selv må jeg ofte sjekke bilen flere ganger fordi jeg glemmer om jeg har låst den. Dette ble verre etter at jeg fikk bil som bare låses med et "skudd" fra nøkkelen. Det var mye lettere med den gamle bilen som måtte låses fysisk med nøkkel.