Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
24-04-10, 08:44 #17
Sv: Rengjøring - hus/leilighet
Jeg fikk meg flere aha opplevelser nå - " godt " å høre at det faktisk er flere enn med som sliter med dette!
Jeg har mann og to aktive unger (som roter, som unger flest). Begge ungene trener mye, så det blir ufattelig mengde treningstøy som må vaskes hver uke + klær som slenges rundt der de finner det for godt.... vasken hoper seg opp til jeg samler opp energi og gyver løs på den.
Jeg er et skippertak menneske, men ikke fordi jeg er lat - når jeg først setter igang holder jeg på til jeg er ferdig, men ramler sammen etterpå (og orker ikke gjøre mer på flere dager)... Min mor okker og stønner hver gang hun er på besøk - (selv om jeg da alltid rydder og vasker før hun kommer). Hun sier stadig at hun skal hjelpe meg, men det er sjeldent hun faktisk gjør det. De få gangene er det på en måte bare enda mer slitsomt, fordi jeg da hele tiden får høre hvor fælt det er at jeg ikke klarer å holde alt i orden hele tiden....
Mannen er flink til å handle og til å lage mat - men er jo mye mer som må gjøres i et hus med 4 mennesker..
Håper nå at underet skjer: at jeg får et nytt og "ryddigere" liv på Levaxin
Lavt stoffskifte - Levaxin 100 mcg april 2010. Les mer: Ny på Levaxin

Svar med sitat
Bokmerker