Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
23-04-10, 19:01 #2
Sv: Ennå en som ønsker vurdering
Husker Stavros som Kojak's høyre hånd

Jo - lavt stoffskifte er en familiegjenganger. Har en det, får fler det.
Ser på at ferritinet er ganske høyt - har du vært syk ? Infeksjon ?
Ellers er min vurdering at disse prøvene ikke har målinger som kan arrestere funksjonefeil i produksjonen av stoffskiftehormoner.
fT4 er etter min mening lav, og falt ned fra 18 er den så lav at det gir stoffskiftesymptomer.
Og når man får tilført noe man mangler blir man jo bedre ved da.
Men årsaken finner du ikke da.
Prøvebehandling er jo aktuelt, men jeg syns du bør ta flere prøver før du setter igang med det.
Lav D-vitamin (S-OH-25) kan være en årsak.
Man kan også ta prøver som tilsammen kan si noe om hvordan kroppen trives med det stoffskiftet den har. Såkalte sekundære prøver (søkefunksjonen oppe her)
Det er nyttig å vite årsaken, men noen av oss (meg selv iberegnet) får ikke vite hvorfor vi fikk det - det kan bare konstateres.
Og jeg slet lenge før jeg fikk behandling. DET, bør ikke du gjøre.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 10Siste melding: 01-08-15, 19:36 -
Kan jeg ha lavt stoffskifte problemer om prøvene mine er helt fine?
Av Lucky i forumet DagbokerSvar: 16Siste melding: 25-06-14, 15:44 -
Jeg har "alle" symptomer på lavt stoffskifte, men legen sier prøvene mine er bra.
Av tussemaja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 82Siste melding: 11-02-12, 15:08 -
"Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Av Danski i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 23Siste melding: 14-01-11, 13:05 -
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 14-06-10, 20:58

Svar med sitat
Bokmerker