Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
22-04-10, 19:38 #3
Sv: Erfa Thyroid fra fastlegen
Jeg syns fastlegen din har godt av den testen

Noen tips fastleger bør lytte til, er vel at Levaxinen har for liten effekt og at du bare vil prøve det en periode.
Du bør ha noen gode argumenter og noen dårlige erfaringer altså.
Og - jo, legen min fikk også rynker i panna da jeg maste om dette. Og flere ble det etterhvert som jeg maste - tilslutt hadde han så mange rynker i panna at han måtte SKU på seg hatten
Og produsenten av Armour er i trøbbel på flere måter og mistenkes for å ha fiflet med produktene - bla. blandet inn syntetiske hormoner.
Jeg aner ikke hvor mye hold det er i disse påstandene. Min egen erfaring med ny Armour var vel at effekten ble stadig dårligere og dårligere og jeg fikk igjen noen av de symptomene heg slet med da jeg brukte Levaxin.
Jeg har brukt ERFA i en uke nå og kan ikke kommentere erfaringer med dem enda, men som du sier så er Armour ute av bildet.
ERFA er vel det legene kan få tak i her, altså som har bedrifter som importerer dem til Norge. (Norsk Medisinal Depot).
De selges først og fremst gjennom Vitus-apotekene.
Men Apotek1 kan også skaffe dem, men får det ikke fra NMD.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker