Jeg har jo tilsvarende historie som deg Nielsigne.
Etter noen år på Levaxin forsto jeg jo at dette ikke var for meg. Jeg fikk flere og flere og større og større problemer. Og legene gjorde ikke annet enn å justere dosen opp og ned.
Jeg spurte hver eneste en jeg traff, og det var mange, om det ikke fantes noe annet enn Levaxin. Jeg fortalte dem at jeg trodde Levaxin var årsaken og forklarte at jeg ble mye bedre når jeg sluttet med dem, men at jeg etter en uke måtte begynne igjen.
Samtlige sa at det ikke fantes noe annet på markedet !
I Norge har vi hele tiden hatt en ordning kallt "Registreringsfritak" beregnet på medisin det ikke er søkt markedsadgang for. Norge er et lite marked og denne ordningen er ibruk hver eneste time, så jeg vil ogå påstå at det var unisont løgn de fyllte meg med.
Løgn fordi de er kjøpt og betalt av medisinindustrien, og derfor vil beskytte sine egne interesser selv om de går helt på tvers av pasientens beste.
Det er rett og slett skammelig !

Danmark er jo også et lite marked, og jeg vil anta at tilsvarende ordning finnes som kan benyttes til å utskrive trengende medisin i Danmark.
Også Tyroid medisin.
Noe annet ville være helt uetisk.

Det som reddet meg - altså opplyste meg til selvsikkerhet - var internett og forløperen for dette forum.
Dyktige mennesker som Nora, Merete og Siri Ann lærte med mye !
Når jeg først nevnte for legen at jeg visste om ordningen, begynte det å rulle. Litt motvillig til å begynne med, men det gikk til slutt.
Og jeg kan jo si at min motvillige lege er ikke motvillig lenger......