Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
21-04-10, 22:31 #22
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Pragtfuld bemærkning! Der var også en, der for et stykke tid siden - under en krise med mangel på thyroid - skrev, at vi måtte bryde ind på slagterierne, ta' kirtlerne og starte produktionen op selv

Den bemærkning fik jeg aldrig sagt tak for ....
Det hjælper ellers godt også
Så tak, Jeanette. Og - Ruth? tror jeg for den anden der.
Med hensyn til bizznizzen, så er det jo præcis fat, som n'Finn skriver; jeg kan ikke sige til lægen, når jeg går over til thyroid. Jeg ville virkelig gerne!!! Det ville være nemmere, både med hensyn til denne behandling OG alle andre, jeg måtte få brug for.
I Danmark er det godt nok ikke forbudt at bruge thyroid ... men det er MEGET tys-tys. Jeg har fx aldrig hørt om det før jeg sidste sommer var ved at blive gak af den ny slags Eltroxin, var slidt helt ned, havde synsforstyrrelser og alt mulig andet. Så googlede jeg jo i ét væk - og fandt herind
Hvor jeg så læste om bl.a. thyroid.
Det er også her, jeg har fundet ud af, at alle læger har løjet for mig om Eltroxinen i det hele taget - eller i hvert fald forsimplet budskabet lige rigeligt. De har nemlig alle fortalt, at Eltroxin var en nøjagtig efterligning af RIGTIGT stofskiftehormon og at det derfor var en komplet erstatning for det, jeg ikke kan lave selv.
Det er jo bare en del af den store forklaring, man får og hvis hovedbudskab er, at når man får disse piller, så er der ikke flere eller andre problemer end dem, man skaber selv. Og sådan som man har det, når man endelig når frem til at få hjælp, så har man ikke nogen frisk erindring - eller noget andet frisk i det hele taget - så man tager jo bare imod. Jeg selv havde så mange smerter og var SÅ forvirret, at jeg bare måtte blive yderst taknemmelig. Det er der heller ikke noget i vejen med, bortset fra, at det - måske - kunne gøres endnu bedre! Og hvorfor nøjes med noget, der er ringere, egentlig?
Man æder både forklaring og piller, og alle nederlagene tager man på sin kappe, fordi man tror, det er ens egen skyld, hvis man ikke fungerer ordentligt OG har det godt. Så når man fx ikke har en masse energi til at knokle rundt på en legeplads sammen med sit barn, når man ikke orker at ordne huset, når man ikke orker at kontakte sine venner, så er det bare fordi man er ... et eller andet andet end syg af sit stofskifte
Lad? Gal? Ligeglad? Uforskammet? Dårlig forælder? Eller bare det hele?
Hvem ville ikke lide skade på både selvværd og selvtillid ved at skulle bære alle de titler, spørger jeg bare. Men det er jo titler, mange vil give sig selv, når det ene efter det andet mislykkes.
Så er der al den der råddenskab, man ser alt for levende for sig, når det gælder medicinalbranchen. Som så mange andre brancher .... Men denne her er en af de helt gale, fordi det jo handler om helbred.
Men selv hvis man er fuldstændig overbevist om, at syntetisk medicin er og bliver det bedste (og det er det vist også i en række tilfælde?), så kunne lægerne da for pokker godt ta' og forklare en, at det er bedst at indtage medicinen på fastende hjerte, at man skal vente en halv time inden man spiser, at nogle fødevarer er goitrogene, og at man i det hele taget må se i øjnene, at nogle ting ved ens krop ikke er i orden, selvom man passer sin medicin.
De skulle i det hele taget ta' og passe deres arbejde, de læger
De kan jo starte med at være til at tale med !
Ak ... Så lige en email fra apoteket. De skriver, jeg må vente tre-fem uger på medicinen fra de får recepten.... Suk
Men så slipper jeg da for at spekulere på det med, om jeg skal ta' Euthyrox i dagene op til den 5. maj, hvor jeg skal på sygehuset ... det er da altid noget.
ØV.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker