Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
21-04-10, 14:43 #12
Sv: Rengjøring - hus/leilighet
Det værste med rengjøring og husarbeid er jo alt det aldri tar slutt. Selv bruker jeg flere dager på å tenke at jeg ikke orker å vaske, og så bruker jeg to dager eller mer på å forberede meg selv på at nå skal jeg vaske;-)
Før hadde jeg støv på hjernen, nå har jeg brainfog, hehe, det vil si at standarden her hjemme er ekstremt redusert. Jeg forøker å fortsatt ta helgevasken, og jeg gjør alt jeg kan for å bli ferdig på en dag for da kan jeg slappe av og nyte at det er rent (i en halv dag). Det som er er at jeg blir i et forferdelig humør dersom det ikke er ryddig og rent rundt meg.
Skulle ønske at jeg hadde vaskehjelp og her i Egypt kan jeg i og forseg få det men så er jeg såpass vanskelig at jeg ville sikkert brukt all enerien på å forklare hvordan jeg ville ha det. Standarden her er ikke akkurat som i Norge.
Men etter sommeren skal jeg prøve å få kommet meg på arabiskkurs og da må jeg nok ansette ei som kan komme å gjøre det groveste arbeidet i hvertfall. Bare tanken på å skulle ut blandt mennesker, og konsentrere seg om fag og pugge er nok til å ta motet fra meg. Men når jeg engang har denne muligheten er jeg jo nødt til å bruke den.
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Svar med sitat
Bokmerker