Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
24-10-06, 22:00 #35
Hei yvette.
Det er helt riktig som du skriver,man må være ute i god tid.
problemet med meg var at jeg MÃ…TTE søke enten midlertidig eller yrkesrettet,trygdekontoret sa at jeg IKKE ville få innvilget midlertidig ufør,så jeg måtte gjøre noe jeg selv viste og også fortalte at jeg ikke greide:søke yrkesrettet attføring.
trygdekontoret forsto ikke HVOR dårlig jeg var,og først når jeg hadde PRØVD yrkesrettet attføring og det ikke førte frem,DA kunne jeg søke midlertidig ufør.så der satt jeg da,ingen penger,6 mnd saksbehandlingstid på en søknad trygdekontoret sa jeg neppe ville få innvilget pga ung alder.
det er jo dette man kaller å falle mellom 2 stoler.
hvis jeg hadde vært frisk nok til en periode med yrkesrettet attføring,kunne jeg deretter ha gått tilbake til rehab i 52 nye uker,men det var jeg ikke.
jeg håper det nye systemet med NAV fanger opp slike tilfeller nå,det tror jeg nok de gjør.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt en S-TPO-AS som har variert mye
Av Sinka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-03-10, 10:12 -
hvorfor har jeg ikke hatt det sånn som nå når jeg var lav?
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 13Siste melding: 23-06-07, 22:30 -
Lurer litt på om jeg har hypotyreose?
Av såga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 23-04-07, 18:31 -
Noen som har hatt forhøyet kalsium?
Av Dolphin i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 18-10-06, 16:03

Svar med sitat
Bokmerker