Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
19-10-06, 08:17 #30
enig med hsn om at det er lurt å søke midlertidig ufør,enn varig,da dette er lettere å få igjennom, og..at du har stor mulighet for å få det med din historie.
jeg fikk invilget midlertidig ufør med samme krav om kontakt med trygdekontoret som hsn, men fikk ingen penger i ventetiden.
Jeg tror denne ordningen med NAV sørger for bedre komunikasjon mellom etatene, og at det er lettere å få frem sin situasjon og behov på en bedre måte.
Skulle ønske jeg varså heldig at jeg viste om dette forumet da jeg hadde min søkeperiode, her er det så mye behjelpelighet , og så mange kloke mennesker som skjønner så mange forskjellige problemstillinger.
LYKKE TIL.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt en S-TPO-AS som har variert mye
Av Sinka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-03-10, 10:12 -
hvorfor har jeg ikke hatt det sånn som nå når jeg var lav?
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 13Siste melding: 23-06-07, 22:30 -
Lurer litt på om jeg har hypotyreose?
Av såga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 23-04-07, 18:31 -
Noen som har hatt forhøyet kalsium?
Av Dolphin i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 18-10-06, 16:03

Svar med sitat
Bokmerker