Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
18-10-06, 22:27 #29
Hei jeg søkte tidsbegrenset uføretrygd da min attføringsperiode løp ut i april, og jeg fikk utbetalt noe de kalte midlertidig uføretrygd i ventetida. Midlertidig uføretrygd er en ytelse man kan få mens søknad om tidsbegrenset uføretrygd/uføretrygd er til behandling, og tidsbegrenset uføretrygd kan du få innvilget for et visst antall år. Jeg for min del fikk dette innvilget i 3 år. Forstod det sånn at jeg er forpliktet til fremdeles å ha oppfølging av behandler, og må også gå til oppfølgingsmøter hos trygdekontoret ca hvert 1/2 år. Forstod det sånn at jeg i løpet av disse tre årene også kunne få mulighet til både omskolering og vidre utdanning. Når perioden med tidsbegrenset uføretrygd er over blir saken vurdert på nytt, og spm om evt uføretrygd bli vurdert.
Har selv gått å hoppa mellom medisinsk og yrkesrettet siden 98, men forsto det sånn at jeg ikke kunne søke direkte på uføretrygd. Jeg vil tro at du også har god mulighet til å få tidsbegrenset uføretrygd. Man slipper iallefall å ha det stresset med å få legeerklæringer hver 3 mnd, og usikkerheten om man får penger etter de mnd.
ønsker deg lykke til
klem HeleneFikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt en S-TPO-AS som har variert mye
Av Sinka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-03-10, 10:12 -
hvorfor har jeg ikke hatt det sånn som nå når jeg var lav?
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 13Siste melding: 23-06-07, 22:30 -
Lurer litt på om jeg har hypotyreose?
Av såga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 23-04-07, 18:31 -
Noen som har hatt forhøyet kalsium?
Av Dolphin i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 18-10-06, 16:03

Svar med sitat
Bokmerker