Hei.
Leste innlegget ditt med en følelse av at du ikke helt har tatt stilling til hva du egentlig ønsker.......Det er viktig å ta stilling til, for systemet bare sender deg ut på en rundans som liksom ikke ender, og du må ha KREFTER til å gå den runddansen. har du det?

Jeg kjenner meg igjen i situasjonen hvor du føler du ikke kan si:nei, stopp, og selvfølelsen daler.

sitter du hjemme og foler at du ikke greier, men ikke tør fortelle det skikkelig når du kommer på møter?

Kanskje det er lurt å søke midlertidig ufør, men det som skjer da er nok følgende: du mister attføring, for å ha attføring må legen din ha bekreftet i erklæring at du har en sykdom som kan bedres. ved ufør må han bekrefte at det sannsynligvis IKKE er forventet bedring, da har du ikke lenger krav på attføring.

så..stopper de penger, ser ann om du holder ut fattigperioden mens søknaden er under behandling. mange starter opp igjen på attføring i denne perioden, fordi man må ha penger. Skjønner?
Mannen min er trygdekonsulent.

Ofte er det lurt å gå for midlertidig ufør, fordi som i din situasjon faktisk trenger RO TIL Ã… TENKE.

Stå på..fordet du følerer riktig for DEG, ikke hva andre mener du skal.