Jeg er meget taknemmelig for at få indsigt i alle disse erfaringer

Og i dag har jeg så fået recepten

(Men der var kun én, og det er jo godt at ha' en i baghånden, ved jeg herfra ...
Så jeg skal lige ha' fat i lægen igen...)

Nu er det så om at få den afsted til et apotek, der kan finde ud af det!

Det er godt nok spændende, det her.

Lægen skriver på recepten, at jeg skal ta' 125 mg om dagen. Det lyder måske lidt vildt ? På den anden side: Jeg tager jo nu 200 µ Euthyrox hver dag ... Når jeg kan. Nogle dage går jeg ned til 100 µ eller springer over, fordi jeg har så store problemer med ødemer.

Den store hurdle bliver for mig at få taget blodprøve og komme til læge den 5. maj; jeg er så bange for, der er et eller andet, de liiige vil rette på, så jeg skal gå endnu seks uger på det her, inden jeg slipper ud af deres klør ... For jeg kan ikke gå på thyroid og så sidde derude og lyve. Alene tanken om stresset ved at skulle gøre det er lige ved at få mig. Blodprøven vil jo se helt anderledes ud, og gud ved, hvad de så kunne finde på at underkaste mig af forskellige undersøgelser og alt muligt ....

Nej, så jeg forsøger at overholde dosen ... Og ligner til gengæld noget, der er løgn med poser under øjnene, ben jeg næsten ikke kan få med mig - og i det hele taget en vægtøgning, der ligger på linje med det, jeg vejede, da jeg begyndte at tage Eltroxin for 12 år siden.

Så det skal bare lykkes med den der læge på sygehuset ... Nogen, der har et bedre råd /en bedre idé? Jeg har faktisk overvejet bare at ringe derud og sige, at jeg 'overgår til behandling i privat regi' og at jeg derfor ikke kommer mere ... Men kan jeg mon det? Jeg spørger, fordi jeg føler, man som stofskiftepatient faktisk bliver behandlet som om, der er noget galt med hovedet også. Og det kan der jo sagtens være Men så alligevel. Og man kan sige, at også patienter, med noget galt i hovedet ... skal have en pæn behandling!

Men i hvert fald: Jeg føler mig i fare for at blive presset til noget, jeg ikke vil. Så har det ret blandet lige nu