Nej, lægen har ikke sendt recept til mig endnu. Jeg ved ikke, hvad han går og laver ... Jeg rykkede for den i går, og sekretæren - der mente, recepten var lavet - lovede at give besked om, at jeg var ved at være noget ... utålmodig.

Vil jo nødig være uhøflig Men der kommer jo nok også til at gå et par uger fra jeg får recept og til medicinen kommer gennem tolden og lander her.

Men måske er han blevet skræmt efter, at der er indledt en heksejagt (Mary Shomons ord, og jeg tror, det er sandt) mod en læge i England, der har behandlet folk med thyroid. Denne læge har godt nok skrevet om det på sin hjemmeside (og det er jo åbenbart forfærdeligt, at folk så får at vide, hvor de kan få hjælp til den slags) og nu er vedkommende jaget vildt.

På Facebook hedder gruppen til støtte for lægen Support Dr. Sarah Myhill
facebook.com/topic.php?topic=16343&post=74480&uid=93535531839#!/group.php?gid=108048875899603
Og hos Mary Shomon kan man læse om det på hendes blog - hvis man orker ... http://thyroid.about.com/b/

Nå, men jeg håber godt nok ikke, lægerne i Danmark lader sig skræmme yderligere - det er jo galt nok, som det er.

Håber, du får det bedre snart