Litt mere nedpå i dag og trenger oppmuntringer.

Har gått opp til 75 mg thyroid i dag... ville ikke vente akkurat en uke på å øke siden jeg følte formen var synkende..

Er rett og slett ikke helt i slag i dag, fikk liksom plutselig mere hyposymptomer igjen, selv om jeg er mye bedre enn da jeg gikk på levaxin fremdeles.
Men i dag henger liksom ikke hodet med igjen.

Var på "oppfølgingstime" hos en vikarlege i dag, en gammel ringrev i bransjen. Han så på meg og kunne ikke for sitt bare liv skjønne at jeg kunne være bedre på thyroid. Da kjente jeg at enda mere krefter rant ut av meg... Huff.. for noen stoffskifteeksperter av noen leger vi har i Norge..:evil: osv osv..

Så akkurat nå lurer jeg på om jeg rett og slatt skal fleske til allerede i morgen med større dose thyroid, eller om jeg skal vente en uke, to uker...
Åh, er så lei denne tåkeheimen..

Fikk vite at jeg hadde b12 mangel og da i dag og har startet på trio-be...
Skulle forresten ta binyrestatus i dag og flere andre prøver ift oppfølging av jernlager osv, og måtte da forklare labdamene instendig (det har jeg gjort før og) om at disse prøvene SKAL tas morgen og kveld til faste tider.. Var ikke ufin eller noe, bare oppgitt, og tilslutt kunne jeg ikke ta en eneste av blodprøvene fordi alt måtte tas men EN GANG, så da ble det ingen andre blodprøver heller... Så da sa jeg at de kunne kaste hele rekvisisjonen, fordi de ikke hadde anledning til å ta ALLE prøvene på rekvisisjonen samtidig (systemet bestemmer jo, og ikke den syke) før om 8 dager. Og da skal jeg til Balderklinikken likevel, så da kan de heller ta prøvene der.

Vart litt surt dette innlegget, og mye av grunnen er egentlig at jeg blir så oppgitt over at man må være friskest av alle for å være syk.

Gi meg styrkeee...

Mvh Jeanette