Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
20-04-10, 09:58 #3
Sv: Rengjøring - hus/leilighet

TAK for at du tager dette med husholdningen op, Helgemann!!
Du godeste. Jeg lo ad det med højtrykspuleren, men ellers er det jo lige til at græde over.
Det er en af de sidste bastioner, og alligevel klarer jeg det ikke. MEN det havde jeg af en eller anden grund en idé om, at andre gjorde.
Det er ikke kun energien, der mangler; det er også fokus. Skal jeg rydde op på spisebordet, må jeg da virkelig gøre mig umage for at huske, at det er dét, jeg er i gang med.
Jeg har SÅ dårlig samvittighed over for mit barn, som jeg synes skal have kammerater med hjem meget oftere, end tilfældet er. Men at tage folk med ind i vores hjem, kan jo på visse tidspunkter være en decideret dårlig tjeneste at gøre hende
Men det er jo ret skidt ikke at have venner med hjem
Endnu har hun en alder, hvor det er min mand og jeg, der bestemmer, hvornår etc hun får besøg. Men det bliver jo da ikke ved .... Så jeg håber af mange grunde at kunne bruge det thyroid, jeg får, når lægen en dag endelig tager sig sammen til at sende mig den recept, han har lovet mig ...
Og jo, min mand er også ved at blive gal af den måde, vores hjem ser ud på. Men han arbejder meget langt væk og er helt slidt ned, når han kommer hjem, hvilket ikke er spor underligt. Jeg ville godt hyre en til rengøringen, men vores rod er et problem - og det er vel mere vanskeligt end rengøring at hjælpe nogen med?
Om man betaler hvidt eller sort ... tja, helst hvidt, vel. Vi må jo bidrage hver især ... men på den anden side, når man hyrer nogen til en tjans, som man faktisk er for syg til at klare selv, så må man vel have lov at få lidt ekstra snor?
Dog må jeg tilføje, at vores økonomiske situation er sådan, at vi ikke har råd til at hyre en sort heller.
Jeg har kun lige akkurat klaret mig med arbejde og dagpengeret. Nogen ordentlig løn er det ikke blevet til, selvom jeg egentlig er i en branche, hvor man kan tjene mange penge. Men når kroppen og hovedet ikke passer sammen, så er det jo svært at tjene penge også.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op med det. Men godt at få det ud her

Svar med sitat
Bokmerker