Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
19-04-10, 18:21 #29
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Leit å høre Damen... Håper du snart finner en kombinasjon som fungerer for deg!

Håper jeg holder på effekten av Thyroid like godt som deg n`Finn ( og som mange andre.)
Jeg syns jeg kjenner meg igjen i symptomene ift. den du beskriver ift. levaxinbruk n`Finn, kuttet ned på levaxindosen i desperasjon fordi jeg etterhvert ikke skjønte bæra når jeg hadde alle tegn på kraftig underdosering, og bare ble værre når jeg økte på med levaxinen. Når jeg kuttet ned ble jeg plutselig mye bedre, før jeg etterhvert fikk underdoseringssymptomer igjen... Rart! Så hoppet jeg til den konklusjonen at det sikkert var binyrene mine som ikke hang med, men jeg driver litt mere å friskmelder de nå da som Thyroiden virker så bra.. Har også litt muskelverk som du beskriver Damen, men tenker inntil videre at kroppen må venne seg til Thyroiden.. Og som nevnt, så kjenner jeg enda at jeg er underdosert.
Så enten så er det ett eller annet med levaxinen jeg ikke tåler, eller så klarer ikke kroppen min å nyttegjøre seg levaxinen.. Noe rart er det i hvertfall...
Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker