Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
19-04-10, 18:13 #11
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Kan nok være at det samme gjelder meg n`Finn. Vi har jo hatt samme reaksjoner på mye tidligere også, som Liothyroninen. Jeg trapper ned Levaxin, kunne sikkert bare stoppet med den. Men legene på Balder mente jeg måtte trappe ned, så da gjør jeg vel det. (minker litt mer enn de sier jeg) Er en drøy uke siden nedtrappingen startet, og formen har vært mye bedre de siste 3-4 dager. Kan være tilfeldig også såklart, men velger å tro det er Levaxinen. Til syvende og sist er det jo jeg som bestemmer hva som svelges, men håper på å få med meg legene. Planen til legene på Balder er at jeg skal ta 25mcg levaxin daglig, det er jo knapt noe, og kan ikke helt se vitsen i det. Da må det være bedre å bare ta litt mer Thyroid.
Mener jeg leste over her at T3 og T4 verdiene dine sank når du gikk over til Thyroid? T4 har sunket fra 18 til 14 og T3 fra 6.5 til 5.2. TSH fra 0,03 til 0,01. Ut fra dette skulle man jo tro jeg var underdosert, hvis man ikke ser på TSH. Men hvis formen blir bedre med mindre, så er det vel noen andre omveltninger som skjer i kroppen da. Hvilepulsen om morgenen har ihverfall gått fra rundt 40 til rundt 55.
Det som forvirrer meg er at hvis det stemmer at jeg er overdosert, så har jeg akkurat samme symptomer på for lav og for høy dosering. Hvordan skal man da klare å skille det fra hverandre? Hvordan gjør dere andre det, med tanke på å sette riktig thyroid dose selv?10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker