Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
10-04-10, 19:58 #3
Sv: Det er lov å være optimist!
Kjære driftssjef.
Jeg mente ikke å kritisere noe av det som står her inne - så langt der ifra. Men det er også naturlig at vi som nettopp har fått konstatert sykdommen ønsker å vite mest mulig om den, og Sonjas Stoffskifteforum er faktisk det nettstedet der man finnes mest informasjon. Og nettopp derfor er det fint at dere har et underforum som heter Solskinnshistorier.
I skrivende stund - etter kun 3 dager med Levaxin har jeg jo ingen anelse om hvordan min sykehistorie og min behandling i helse-Norge kommer til å bli - og da er det greit å få vite at selv om mange ikke har det så greit så er det noen som blir hjulpet også....
Dessuten skrev jeg jo øverst at jeg henvendte meg til de som nettopp har fått diagnosen.......
Beklager hvis det jeg skrev ble oppfattet som kritikk - det var altså ikke meningen!
Men siden du siterer fra flere punkter om formålene med forumet, så står det også at:
Sonjas Stoffskifteforum er et møtested for dem som enten selv har en stoffskiftesykdom, har barn som har en slik sykdom, er pårørende til en stoffskiftesyk, eller helsefaglig interesserte som simpelthen ønsker å lære om våre sykdommer og hvordan vi lever med dem.
Og det er nettopp derfor forumet er så bra, fordi det er åpent for alle disse gruppene!
Lignende tråder
-
Må jeg være fastende?
Av Oslofia i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 06-04-10, 11:46 -
Får jeg være med?
Av Imse i forumet PresentasjonerSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Bekymret for om mine jenter arver min hypo. Hva skal jeg være obs på?
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 21-01-08, 11:33 -
Sliten. Symptomer som kan ligne på lavt stoffskifte
Av sverre73 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 43Siste melding: 20-01-07, 08:53 -
Ble fattig av lavt stoffskifte
Av fredlund i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 14Siste melding: 02-09-05, 09:52

Svar med sitat
Bokmerker