Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
03-04-10, 19:15 #3
Sv: Blodpröve-problem?
Hold da op, Tiffen
Du har jo lavt stofskifte! 3,5 år på så lav en medicindose? Er din læge ude på at tage livet af dig?
Jeg siger "undermedicineret". Meget undermedicineret! Hjertebank? Det lave stofskifte kan presse hjertet til at forsøge pumpe mere forsyning frem til kroppens celler, uden at blodet har nok (hormon) at transportere. Og det så bliver ved.
Er det hjertebank, der er årsagen til din ringe medicindose? Er du og lægen bange for, at dit hjerte ikke kan holde til større medicindose? Den slags overvejelser plejer ellers kun gælde for rigtig gamle mennesker, der er gået helt uden behandling længe....
Har du overvejet, at det kan være en såkaldt hjerteneurose eller et "nervøst" hjerte", noget der er et normalt følge af kronisk hormonmangel, hvor det autonome nervesystem reelt kan falde "ud af synck" af mangel på tilstrækkelig (hormon) stimuli? Eller har du en decideret hjertediagnose?
Hvis du skriver hvad du vejer, kan jeg regne ud, hvor stor/lille medicindose du har brug for.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Psykiatrisk diagnostikk når man ikke finner «noe galt»
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 0Siste melding: 21-12-09, 00:07 -
Er det mest kvinner som får/har galt stoffskifte?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 23-09-07, 12:40 -
Er noe galt?
Av pandalakris i forumet BlodprøverSvar: 31Siste melding: 05-09-07, 09:50 -
Jeg er så trett. Hva er galt med meg?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 59Siste melding: 13-06-07, 19:56 -
Er jeg på rett vei.....
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 01-08-06, 15:36

Svar med sitat
Bokmerker