Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
02-04-10, 19:48 #15
Sv: Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Du skriver veldig mye nyttig, Nielsigne! Takk

Rart det du skriver om overgangsalderen.
Jeg kom i altfor tidlig overgangsalder, men kjører hormonbehandling nå i samarbeid med lege og gynekolog.
Har hatt en lang vei frem til å få stabilisert hormonene som fortsatt ikke er stabiliserte hverken med tanke på østrogen eller stoffskiftet, men vi jobber med å finne den beste balansen, noe som synes å være veldig vanskelig for jeg møter på problemer hele tiden for hver minste forandring jeg gjør.
Jeg visste ikke at Lakrisrot kan gi hjertebank. Jeg har fått beskjed fra legen min at jeg bare kan bruke lakrisrot for å forsøke om mulig å høyne mitt lave blodtrykk. Er jo sensitiv for absolutt alt kan det virke som, så jeg må innrømme at jeg mang en gang har vært og er veldig oppgitt..
Når blodtrykket ditt har vært og er lavt, føler du kvalme også? Og når du hadde forkammerflimmer, følte du trykk på hjertesiden/brystet?Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat
Bokmerker