Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
01-04-10, 23:40 #13
Sv: Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Tja ... Det er vel lidt et spørgsmål om træning? Jeg slev havde et problem, da jeg fik Eltroxin. Problemet kom, da medicinen blev lavet om; da fik jeg blandt andet hurtigere puls men først og fremmest var det en meget hård puls.
Jeg fik desuden forkammerflimmer ... fandt jeg ud af bagefter. Den gik væk, da jeg fik mere medicin. Men de hårde puls gik ikke væk, før jeg skiftede den ny Eltroxin ud med Euthyrox. (Nu har jeg så tænkt mig at skifte til thyroid)
Jeg læste lige det, du skrev om dit medicinskifte. Det er da en hård omgang. Men jeg tror da, Anisa har ret i, at det er noget med den direkte tilførsel af t3. Det er jo også det, mange taler om med nervøsitet i forbindelse med de der naturlige hormoner. Men når man går langsomt frem, skulle det jo være ok, har jeg læst flere steder.
Jeg har også en ret lavt blodtryk (110/70) og jeg tror bestemt, man er mere følsom, når man har det; alt føles bare vildere !
Når mit stofskifte har dykket, har jeg følt mig nervøs og haft et blodtryk på fx 125/85 - og følt mig stresset ... Men mit blodtryk var da lidt over, da jeg var gravid, og da følte jeg mig jo ikke stresset. Så hvis man har noget, som man måske kunne være nervøs over, lægger det vel til den ubehagelige følelse. Ellers ved jeg simpelthen ikke, hvordan jeg fik slæbt rundt på den der unge og havde det godt alligevel. Måske på grund af østrogenet? Det har man jo så rigeligt af, når man er gravid. Gad vidst, om din læge har styr på det, når han sådan sætter gang i en ensporet behandling? De påvirker jo også hinanden for det gode, de der hormoner. Jeg læste faktisk noget å stopthethyroidmadness.com i dag, som du måske an bruge ... Jeg vender lige tilbage og lægger det på til dig
Sist endret av Nielsigne; 01-04-10 kl 23:41 Begrunnelse: rettelse
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat
Bokmerker